Ahad, 15 April 2012

TODAY IS MY BIRTHDAY




terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku...dan terlalu sedikit pengabdianku terhadap-Mu.

aku bersyukur padamu ya ALLAH kerna engkaulah aku masih mampu bernafas hingga sekrg dan memberikan aku kesehatan dan kesabaran dlm menempuh hidupku.. puji syukur hari ni 16hb april 2012  usia ku sdh 36thn yg mana semakin tahun akan semakin bertambah.. to my kids abd khaliq n abdul fekqram iqbal mummy alws loved u guys .. buat insan yg teristemewa my mom pg fatimah pg md salleh n to my sisters n brothers.. norzailan, norazlan, norinie, norasiken, norbayu, noralihan, noredahwati, norhamdani, noradisham, norhamezam n yg bungsu norazrina n to to all my siblings my big famz abdul wahab generation.. aku syg kamu semua!!! n for the best person yg alws ada disiang n mlmku my beloved husband masri idrus.. i love u with all my heart.. aku sayang kamu semua in my whole life.. n to all my frnds keep in touch n remember me alws. salam.. 
(16hb april 2012 )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan